Informácie

Kontaktujte nás na

+421 (0)911 420 777

pondelok - piatok
08:00 - 17:00 alebo mailom na

technik1@tall.sk

NAŠE STRÁNKOVÉ DNI:

utorok 8:00 - 12:00

štvrtok 13:00 - 17:00

 

Čo spadá do administratívnych a ekonomických služieb poskytovaných spoločnosťou Spravatall

Správcovské povinnosti upravuje Zákon č. 182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov. Predmetom plnenia výkonu správy bytového objektu je administratívna, ekonomická a technická správa.

V záujme zabezpečiť pre klienta komfort pri riešení jeho požiadaviek v zmysle zásady „všetko na jednom mieste“ spolupracujeme pri poskytovaní právnych služieb so skúsenými odborníkmi v súvisiacich odboroch: notármi, daňovými poradcami, znalcami, audítormi, účtovníkmi, prekladateľmi a tlmočníkmi. Celá kooperácia sleduje jediný cieľ a to spokojnosť klienta.

  • zriadenie a vedenie bankového účtu vlastníkov

  • vedenie samostatného účtu fondu prevádzky, údržby a opráv

  • vedenie účtovnej evidencie, oddelené vedenie evidencie príjmov a výdavkov za údržbu a opravy spoločných častí a zariadení objektu z fondu prevádzky, údržby a opráv, platených služieb a platených poplatkov a odmien za správu objektov

  • vykonávanie účtovných operácií a úhrad súvisiacich s prevádzkou objektu

  • vedenie evidencie nedoplatkov na preddavkoch a na vyúčtovaniach, zasielanie upomienok neplatičom, príprava podkladov pre vymáhanie pohľadávok, vymáhanie nedoplatkov právnymi prostriedkami

  • vypracovávanie mesačných zálohových predpisov pre jednotlivých vlastníkov bytov a nebytových priestorov

  • vyúčtovavanie nákladov poskytnutého plnenia pre jednotlivé byty a nebytové priestory najneskôr do 31. mája nasledujúceho roka za predchádzajúci rok

  • vypracovanie správy o finančnom hospodárení za predchádzajúci rok a jej predloženie na schválenie zástupcom vlastníkov.

Ako vyzerá plánovanie nákladov a ich kontrola

Tall vypracuje:

  • plán hospodárenia objektov

  • rozpočet údržby

  • podklady k plánu opráv

  • plán investícií

  • evidenciu skutočných prevádzkových nákladov

  • porovnanie plánovaných a skutočných nákladov

Ročná správa :

  • zhodnotenie predchádzajúceho obdobia

  • aktualizovaný pasport objektov

  • plán nasledujúceho obdobia

  • Preberanie objektov do správy

  • Správca predloží zástupcom vlastníkov presný postup pri preberaní objektu do správy od predchádzajúceho správcu ( predloží návrh dohody o prevzatí s  predchádzajúcim správcom.)

Aké sú činnosti pri prevzatí objektu do správy:

  • predstavenie správcu objektov a technika

  • detailné zoznámenie so stavebnými a technickými konštrukciami a zariadeniami

  • umiestnenie technologických zariadení

  • kontrola technologických zariadení

  • spísanie pripomienok – porúch a nedokončených prác

  • kontrola odstraňovania porúch a nedokončených prác

  • zaškolenie správcu objektu, v spolupráci s jednotlivými dodávateľmi technológií

  • kontrola PD skutočného vyhotovenia

  • vypracovanie protokolu prevzatia na jednotlivé zariadenia a časti zariadení, v ktorých musí byť záznam

  • názov a umiestnenie zariadenia

  • vyhodnotenie stavu zariadenia

  • označenie zariadenia

  • protokolárne prevzatie objektov od predchádzajúceho správcu

  • uzavrietie  "Dohody o odovzdaní a prevzatí objektu".

Servis, revízie a zákonné prehliadky

V pravidelných časových intervaloch zabezpečuje kvalitná správcovská spoločnosť pri servise objektu a s ním spojených revíziách a zákonných prehliadkach o tieto služby: vypracovanie servisného plánu

  • pravidelné vykonávanie opatrení ohľadom ošetrovania a čistenia

  • pravidelné kontroly funkčnosti

  • výmeny opotrebovaných dielov za účelom plánovaného stavu a zabráneniu výpadkom zariadenia

  • kontrolu a zabezpečenie  odstraňovania drobných porúch

  • dokumentáciu výsledkov vykonanej údržby

  • okamžité odstránenie zistených porúch, ak je to nutné pre bezpečnú prevádzku

  • písomné na hlasovanie porúch zistených pri servisných prácach

  • zabezpečenie výmeny svietidiel(žiariviek) v prípade potreby

PO a BOZP

Zákon o požiarnej ochrane a zákonných povinností v oblasti BOZP zabezpečuje, aby boli dodržané nasledovné úkony:

  • odborné prípravy preventívnych požiarnych hliadok

  • vykonávanie preventívnych požiarnych prehliadok podľa zákona

  • technicko-organizačné a kontrolné činnosti na požiarnych zariadeniach

  • sledovanie termínov a kontrol pravidelných revízií

  • vedenie prevádzkových kníh vyhradených pre požiarno-bezpečnostné zariadenia

Tieto úkony má na starosti správcovská spoločnosť a postará sa o ich dodržiavanie a vedenie prevádzkových kníh.

Pozáručné opravy a reklamácie

Realizácia pozáručných opráv zabezpečuje správcovská spoločnosť v nasledovnom rozsahu:

  • odovzdávanie hlásení o poruchách

  • evidencia porúch

  • plánovanie nákladov na opravu technických zariadení

  • vypracovanie ponúk

  • odovzdanie ponúk na odsúhlaseniu zástupcovi vlastníkov (vlastníkom)

  • kontrola vykonania prác

  • preberanie vykonaných prác

  • kontrola faktúr

  • vypracovanie a predkladanie správ o vykonaných opravách v rámci ročného vyúčtovania nákladov, alebo na schôdzi vlastníkov

Správca zabezpečí činnosti súvisiace s odstraňovaním reklamačných porúch na spoločných priestoroch a spoločných zariadení domu v tomto rozsahu:

  • prijímanie a zhromažďovanie reklamácií od vlastníkov

  • evidenciu všetkých reklamačných porúch a poskytovanie informácií o stave  ich vybavovania Zadávateľovi

  • kontrola dohodnutých termínov na odstraňovanie reklamácií

  • spisovanie reklamačných protokolov

  • uplatňovanie reklamácií v mene vlastníkov u dodávateľa diela, účasť na obhliadkach

  • preberanie opráv reklamovaných porúch v spoločných častiach objektov

kontakt
Kontaktujte nás
Napíšte nám Zavolajte nám